»Veselja in smeha, pa tudi kakšne solzice ni manjkalo, ne pri otrocih kot tudi ne pri starših.«
»Učitelji prve triade so prav ta isti problem izpostavili in me prosili, naj prenesem strokovnemu delu v NIJZ-ju to vprašanje, pobudo, prošnjo ‒ ali bi lahko kaj naredili glede tega ukrepa? Vsekakor bomo poskušali tudi tule poiskati kakšno malo boljšo rešitev.«
»Verjemite mi, da se vsi zelo trudimo, v prvi vrsti učiteljice in učitelji, da so pozorni na ta čustveni del ponovnega prihoda in sodelovanja z otroki. Dajemo vse od sebe, smo v vseh skupinah, ki pišejo priporočila, tesno povezani s tem delom stroke.«
»Dobivamo številne pozive. Eni so takšni, drugi pa pravijo ravno nasprotno, naj pravzaprav ne pošljemo v šolo niti v vrtec nikogar več. Tisto, kar smo mi poiskali v danem trenutku, je najrealnejša možnost izvedbe vzgojno-izobraževalnega procesa.«
»57. člen ustave je jasen in pravi, da je obveznost države, da zagotavlja izobraževalni proces. V danih razmerah je tisto, kar država lahko zagotovi in uspešno usmerja, proces, kakršen zdaj poteka.«
»Kot rečeno, opazujemo epidemiološko sliko, zelo realno gledano bi rekla, da v prvih dveh tednih to ni ravno mogoče.«
»Če bi bilo treba opraviti nadure ali zagotoviti pomoč od kje drugje, vključno s študenti pedagoške stroke, pa bodo to reševali s skupnimi močmi.«
»Niti za hip ne pozabite, da ste skupaj s svojimi učitelji in starši postali največji zmagovalci. Zmagovalci znanja, zmagovalci tega in prihodnjega časa!«
»Hvala, ker ste pogostokrat v teh časih bolj potrpežljivi, bolj razumevajoči, bolj pogumni in hkrati bolj strpni in prijazni, kot smo mi starejši. Hvala, ker ste nam zgled, da se ne smemo predati ob nepoznanih okoliščinah, ampak se moramo prilagoditi in iti naprej.«
»Preklic epidemije ne spreminja načrtov za nadaljevanje dela v vzgojno-izobraževalnih zavodih.«
»Za vse učence in dijake, ki jih nisem posebej navedla, še naprej velja šolanje na daljavo.«
»Ta hip razglasitev konca epidemije za delo, kot je trenutno zastavljeno, ne pomeni ničesar.«
»Ta trenutek je način, ki ga bomo aktivirali v ponedeljek, najvarnejši za zdravje otrok.«
»Takšnih, ki se bodo vrnili na delo, je med 80 in 85 odstotkov vseh zaposlenih.«
»To, kar je predlagano, je najvarnejš način. Vračajo se tisti, ki najbolj potrebujejo šolo.«
»Verjamem, da boste našli način, da si naredite 'valeta žur' na neki nov način, ki je dovoljen.«
»Tam, kjer tekmovanja ne bodo izvedena, bomo morali kriterije oz. merila prilagoditi.«
»Na papirju so stvari delovale, v praksi pa relativno tako dobro, da lahko šolsko leto izpeljemo do konca.«
»Preigravali smo kar nekaj možnih scenarijev, po katerih bi čim več otrok pripeljali nazaj v razrede. Ta, ki je pred nami, se je izkazal kot najbolj optimalen v danih okoliščinah.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju